Jangan jadi katak..jadilah cakcibor

"jangan jadi katak..jadilah cakcibor.." dialog Ruminah Sidek dalam drama Unjul Nak Jadi Orang kat tv2 tadi..comei je part Ruminah Sidek sebut dialog tu..ehehe..cakcibor tu ape?? cakcibor tu sesibur..tahu sesibur tu ape??laaa...tak kan la tak tahu..sesibur tu pepatung la..tahu dak?? kalau tak tahu jugak tak tahu la nak habaq..ahaha..nak tahu ape maksud dialog ni?? p tengok sendiri drama tu..nanti mesti ade dalam youtube..tunggu je la..aku malas nak explain..ngeh3..




*owh..encemnye..cair...hahahaha..*

best la jugak drama tu tadi..drama sempena hari guru..arahan zul huzaimy sendiri yang jadi hero dalam drama tu..walaweh..encem nye pakcik zul ni..tergoda ai..ahaha..marah encik "tom cruise" kang..sori bucuk..mahu cuci mata sekejap eh..uisshhhh..memang aku minat pakcik ni weh..lakonan die mantap..bagi la watak ape pun..aku rasa die leh bawak..dah la encem..nasib baik dah kawen..kui3..


*cantik sungguh jue aziz ni..(^_^)*

haaa..ni lagi sorang pelakon utama dalam drama tu tadi..heroin nye la..cun gile la pompuan ni..suke aku tengok die..aip2..aku bukan lesbian eh..tapi aku suke tengok makhluk2 kejadian Allah yang cantik2 macam die ni..normal la tu kan..ehehe..tapi siyesli, jue aziz ni sangat sangat sangat cantik pada pandangan mata aku..CANTIK!!! aku suke tengok rambut die yang panjang berjela tu ha..suit her..very lovely..tapi bile die pakai tudung lagi cantik..ayu je..owh..aku sangat suke tengok die..




bisik2:: pas tengok drama tadi terus aku like page depa 2 orang ni kat facebook..ahaha..1st time aku like page artis..kui3..


3 Ulasan

Membebel dengan penuh hemah. Komen awak adalah atas tanggungjawab sendiri. No hate speech okay. Terima kasih!

  1. tadi? wei apsal tak cakap..*emo*


    hahaha..best ke? xpela nnt tgk kat web


    follower aku? amekla award sinih http://maladagreat.blogspot.com/2010/05/sila-ambil-award-anda.html

    BalasPadam
  2. suka jue aziz..

    suara dia comel.

    kalau tgk jue tu

    teringat kat girl yg i cinta yg bernama iefa..lau tgk depan2 lebih kurang nk dekat sama mcm jue..

    huhuhu

    BalasPadam
  3. menarik2

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama

Borang Maklumat Hubungan