PORTFOLIO :: Belog Sedara Reson

Assalamualaikum. Hai!


Hari ni nak kongsi lagi portfolio yang seterusnya. Untuk blog ni la yang aku cakap dalam entri portfolio sebelum ni aku tak puas hati dengan design yang mula-mula aku buat. Hoho. Ini yang aku dah redesign. Dah rasa puas hati. Jadi barulah nak publishkan dalam portfolio. (^_^)


Alhamdulillah. Setelah berhempas pulas cari idea camno la nak design belog Sedara Reson ni, akhirnya berjaya jugak. Tapi setelah dua kali design. Design pertama rasa macam hancus je. Design kali kedua ni aku dah rasa sedap mata nak memandang. Pada pandangan mata aku la. Harapnya pada pandangan mata orang lain pun oke jugak la. Huhu. Oh ye. Meh tengok hasil design aku untuk blog beliau. Tadaaaa.




Untuk design blog ni, beliau request nak tema hitam emas. Camna rupa bentuk yang nak terhasil, terpulang kat aku camna nak design. Jadi, itulah hasilnya. Design blog ni adalah full template dilengkapi header, footer, widget, signature, lain-lain dan belek coding. Itu pakej yang aku buat untuk design full template blog. Macam biasa la kan. Hehe. Kalau korang berminat nak tengok sendiri blog beliau, boleh la berkunjung ke blog ini di : WHITE SAPOLL.


Sebenarnya, bila nak design blog orang lelaki ni, aku rasa macam blur sikit. Haha. Sebab aku kan kalau design nak gegirl gegirl je. Tu la pasalnya. Aiyaya. Design yang pertama tu aku masih belum dapat respon dari tuan empunya blog sebenarnya. Dia pun macam tak online je. Bila aku dok bukak dahsboard blog dia untuk buat kerja design pun takde update terkini. Mungkin sebab tu dia tak respon. Jadi aku ambil kesempatan la ubah design baru. Harapnya outcome kedua ni beliau puas hati la dan respon. Sila respon ye sedara. Saya sedang tunggu ni.


Lepas entri ni, ada lagi satu entri portfolio. Blog kakak encik CH yang dah lama gila aku tangguh nak touch-up lepas design memula dulu. Kui3. Dah siap dah pun touch-up. Naseb baik la bakal kakak ipar. Dia takde komplen apa-apa pun. Lepas ni bila dia buka blog, mesti terkejut rupa blog dia dah lain. Hehe. Ni ada lagi 2 blog menanti. Malam kang la aku start design balik. Mahu mencari idea sebentar. 



Bisik-bisik :: Hari cuti pun aku kena buat kerja jugak tau. Kerja part time design ni la. :P

Catat Ulasan

Membebel dengan penuh hemah. Komen awak adalah atas tanggungjawab sendiri. No hate speech okay. Terima kasih!

Terbaru Lebih lama

Borang Maklumat Hubungan