PORTFOLIO :: Belog Puan Izmierah @ Chugie

Assalamualaikum. Hai!


Sebelum mata melabuhkan tirai, aku nak update belog kejap la dengan portfolio design untuk belog customer yang terkini. Lama sangat dah tak update hasil kerja aku kan? Sebenarnya job tu dapat berlonggok. Cumanya selow sikit nak siapkan sebab ada kekangan yang tak dapat dielakkan. Biasa la. Aku manusia biasa jugak. Masa yang ada perlu jugak diperuntukkan untuk beberapa benda macam kerja, hal keluarga dan sebagainya. Kekadang idea pun pandai nak nyorokkan diri dia sampai aku jadi blur nak design camno. Hehe.


Lagipun aku cuma dapat buat kerja design ni waktu malam dan hari cuti je. Uhuhu. Kekadang kan, ada jugak terfikir nak berhenti kerja opis yang sekarang ni dan fokus kat bisnes design ni. Tapi sayang la pulak nak tinggalkan sebab memang aku suka kerja aku tu. Lagipun aku buat job design ni part-time je. Berapa je la yang aku dapat sebulan. Sekarang ni aku memang memerlukan duit. Maklum la dah dalam fasa merancang hari bahagia. Ongkos banyak nak pakai. Jadinya pasrah je la dengan keadaan sekarang. Kena pandai-pandai bahagikan masa je la. Amboi...panjang berjela pulak aku berleter. Ekeke.


Ok la. Meh belek hasil kerja aku yang terbaru. Ini adalah first time aku design belog dengan doodle character. Customer ni yang request. Jadi aku pun cabar la diri aku untuk accept job ni dan hasilkan doodle sendiri. Tak sangka menjadi jugak doodle aku. Boleh la pasni aku offer design belog dengan doodle character. Alhamdulillah. Berseni lagi tangan aku yang kayu ni nak melukis. Huehuehue. Berikut adalah screenshot belog tersebut.




Pakej design adalah macam kebiasaan iaitu full template yang dilengkapi dengan design header, footer, widget icon, signature dan pembelekan coding. Alhamdulillah. Akhirnya berjaya juga aku siapkan belog ni. Harapnya tuan belog puas hati dengan hasil kerja aku ni.


Bersyukur sangat sebab selama buat bisnes design ni aku dapat semua customer yang memahami dan baik-baik belaka. Takde la push aku sangat. Aku diberikan kelonggaran dan kepercayaan oleh dorang untuk hasilkan design yang terbaik untuk dorang. Ambil la masa sikit pun takpe janji hasil memuaskan hati. Terima kasih buat semua customer. Ini yang buat sayang lebih ni. Hehe. Setakat ni tak pernah lagi deal dengan customer yang kekwat. Alhamdulillah.


Ada lagi 2 belog sedang menunggu giliran. Harapnya dorang sedia menanti dengan penuh kesabaran. Tunggu ye. Lepas ni belog anda pula akan digodek-godek oleh tangan sakti ku ini. Buat yang tempah header belog dan multimedia presentation tu pun harap bersabar ye. Mekaseh! (^_^)



Bisik-bisik :: Rezeki lepas tunang gamaknye ni. Grab je yang mana termampu. Semoga dipermudahkan dan diberkati Allah. InsyaAllah.

4 Ulasan

Membebel dengan penuh hemah. Komen awak adalah atas tanggungjawab sendiri. No hate speech okay. Terima kasih!

  1. nti akak nk suruh sha design blog akak ye...tp tunggu akak request tau..:D

    mmg akak tunggu wajah baru blog mber akak ni..

    BalasPadam
  2. cantiknya. teringin nak blog lawa. hehe.nanti nak hire sha lah nnti. hihi :)

    BalasPadam
  3. @Namee Roslan :: hehehe..kecik tapak tangan nyiru saya tadahkan kalau namee sudi hire saya..:P

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama

Borang Maklumat Hubungan