Wednesday, 15 June 2011

~Wordless Wednesday #2 | Sakit?~

Assalamualaikum. Hai!






Wordless Wednesday ialah di mana pada setiap hari Rabu, semua blogger hanya meletakkan gambar sebagai entry tanpa sebarang penjelasan diberikan untuk menerangkan tentang gambar tersebut. Lantak la pembaca nak describe camne pun tentang gambar tu. Wokeh!


Bisik2:: Selamat Hari Rabu semua!

Suka baca entri ni? Mekaseh! (^_^)


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

11 orang bagi nasihat:

Farah Amira said...

ape tu??? cam unik jekk ^___^

Zura said...

ooo... yeke sha..hehehe..mcm kempen plak..

nanad said...

ayo..xpaham la pulak..huhu

ParkAir said...

Wow... sape2 kurang air gula boleh topup kat sini ye. Berapa RM satu pam?

naz said...

baru saya tahu hari rabu begitu haha sah saya bukan blogger ok rawatan akar pokok ke tu or lampu haha

Hans said...

hahahaha
pokok tu dah macam orang sakit dkt hospital dah
jeheheeh

Wordless Wednesday #2

Cik Mira said...

uih. mane pesakitnye? ;D

miss lolly a.k.a luvfareda said...

comel gile pic ni :)

hanumHae said...

ohhh yeke? xtau pulak aku. patut la ak tgk suma title wordless wednesday. ekeke

HaNa Hani said...

ada apa ngan pokok ini?
^_^

shameel Iskandar said...

biar gambar yg bercerita dan biarlah pembaca bebas dgn tafsirannya.



 
Copyright @ Shahada Fauzi Official Blog | Since 2009 | All Right Reserved
Designed By Shahada Fauzi | Powered By Blogger.com