Jom main susun silang kata

sape nak main susun silangkata??hehehe..aku suka jugak main susun silang kata kalau aku boleh jawab semua soalan yang ada..kui3..kalau ade yang dah aku takleh jawab aku tinggal je..malas nak pikiaq..wakaka..macam mana la minda aku nak aktif kan..malas tak habes2..hek3..


eh2..apsal tetiba aku cakap pasai main crossword ni??hehe..sebenarnye aku nak habaq aku suka lagu baru aizat ni ha..SUSUN SILANG KATA..best la..talented betul mamat ni..walaupun rupanye kureng sket..tapi bakat die memang SUPERB..boleh dikatakan semua lagu die boleh masuk la dengan halwa telinga aku yang cerewet ni sebab penuh dengan taek telinga..wakaka..


ni aku nak share lagu die kat sini la..jenuh cari vid clip yang best..tak jumpa lak..yang ni la yang paling clear walaupun gambar aizat dok kat situ tak bergerak2..hehe..pastu aku ada sertakan sekali la lirik lagu ni ha kat bawah clip macam biasa..jom karaoke sama2..




SUSUN SILANG KATA by Aizat

Aku ingin bermimpi denganmu
Ke awana untuk teman bintang bulan
Kerananya lebih terang sinarnya
Dengan kehadiran kau dan aku


Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada


Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu


(korus)
Kau umpama susun silang kata
Yang terakhir untukku
Sekian lama ku mencari
Rupa-rupanya di depanku
Hidup ini tak bererti
Jika tiada cinta di hati
Untuk terus ku teguh berdiri


Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada


Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu


(ulang korus)


Dan tak kira apapun
Yang terjadi dalam mimpiku
Usahlah ia berakhir
Tanpaku memilikmu


(ulang korus 2x)

4 Ulasan

Membebel dengan penuh hemah. Komen awak adalah atas tanggungjawab sendiri. No hate speech okay. Terima kasih!

Terbaru Lebih lama

Borang Maklumat Hubungan